„Jeśli coś może się zepsuć, zepsuje się w najmniej odpowiednim momencie” – kto z nas nie doświadczył prawdziwości tego powiedzenia we własnym życiu? Tak właśnie jest z awarią pieca gazowego w zimie. Zdarza się zawsze w najmniej spodziewanej chwili. Jest noc, na zewnątrz mróz, a kocioł gazowy nagle przestaje grzać. Najpierw pojawia się konsternacja. Potem nerwowe sprawdzanie wyświetlacza.
Z naszej perspektywy takie nocne awarie pieca gazowego wcale nie są rzadkością. W gruncie rzeczy to czas, w którym urządzenie pracuje najintensywniej i najszybciej ujawniają się drobne zaniedbania, zużyte elementy albo wahania w instalacji. Dobra wiadomość jest taka, że nie każda sytuacja oznacza poważną usterkę. A jeszcze lepsza — czasem problem można rozwiązać bez wzywania serwisu.
Czy można mówić o przeglądzie kotła jak o inwestycji? Zdecydowanie tak. Bo jeśli spojrzeć szerzej – na bezpieczeństwo, wydajność i długoletnią żywotność urządzenia – okazuje się, że serwis kotłów Buderus to nie wydatek, ale rozsądny krok w stronę stabilnego, spokojnego domu. I, co najważniejsze, to działanie, które w praktyce naprawdę się opłaca.
Technologie stosowane w urządzeniach marki Buderus nieustannie są udoskonalane. Na rynek cyklicznie wprowadzane są nowe urządzenia grzewcze, które wymagają opieki serwisowej. Nic zatem dziwnego, że ogromną wagę przykłada się do dzielenia się ekspercką wiedzą z instalatorami oraz serwisantami. Marka Buderus prowadzi szkolenia w pełnym spektrum techniki grzewczej wspierając zarówno dystrybutorów, instalatorów jak również ekspertów w zakresie autoryzowanego serwisu. read more
Miło nam poinformować, że marka Buderus zajęła prestiżowe miejsce w programie SUPER MARKA 2023 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze”. read more
Ze względu na rosnące zagrożenie zakażenia wirusem Covid 19 ograniczamy nasze kontakty z klientami do niezbędnego minimum. Oznacza to, że wykonujemy tylko zadania wymagające niezwłocznego działania. read more