Zgubiłeś instrukcję obsługi? Pokażemy Ci skąd ją pobrać!

Maj 21st, 2016   •   Aktualności, Ciekawostki serwisowe, Wskazówki serwisowe   •   Możliwość komentowania Zgubiłeś instrukcję obsługi? Pokażemy Ci skąd ją pobrać! została wyłączona   

Kupując kocioł Buderus zawsze dostajemy instrukcję obsługi w formie papierowej. Niestety jak to w życiu bywa, dokument tego typu może się gdzieś zawieruszyć. A czasem instrukcja do kotła może się przydać, na przykład jeśli nie pamiętamy, gdzie znaleźć zaworek do dopuszczenia wody do instalacji co. read more

Sprawniejszy serwis dzięki aplikacji Buderus Easy Scan

Maj 6th, 2016   •   Aktualności, Ciekawostki serwisowe   •   Możliwość komentowania Sprawniejszy serwis dzięki aplikacji Buderus Easy Scan została wyłączona   

Marka Buderus sukcesywnie wznosi jakość autoryzowanego serwisu na wyższy poziom. Jednym z usprawnień pracy serwisu Buderus jest wydanie bezpłatnej aplikacji umożliwiającej dostęp do katalogu części zamiennych oraz do dokumentacji urządzeń grzewczych. Jeżeli nie jesteś specjalistą od urządzeń grzewczych Buderus, ale po prostu użytkownikiem kotła Buderus być może zastanawiasz się, jaką korzyść ty osobiście możesz odnieść z wprowadzenia aplikacji Easy Scan?

read more

Serwis Buderus – kolejne szkolenia specjalistyczne

Marzec 2nd, 2016   •   Aktualności, Serwis   •   Możliwość komentowania Serwis Buderus – kolejne szkolenia specjalistyczne została wyłączona   

Rok 2016 będzie rokiem intensywnych szkoleń. Autoryzowani serwisanci Buderus są zobowiązani do odbywania różnych, organizowanych przez markę Buderus specjalistycznych szkoleń. To właśnie dzięki temu serwis Buderus może zapewnić tak wysoką jakość usług. read more

Dlaczego kupować urządzenia Buderus tylko od autoryzowanych partnerów Buderus?

Styczeń 22nd, 2016   •   Aktualności, Wskazówki serwisowe   •   Możliwość komentowania Dlaczego kupować urządzenia Buderus tylko od autoryzowanych partnerów Buderus? została wyłączona   

Być może zastanawiasz się, dlaczego nas, jako serwis Buderus, a nie salon handlowy interesuje ta kwestia? Otóż jak można przeczytać na stronie Buderus.pl, tylko osoby, które zakupiły urządzenie grzewcze Buderus u autoryzowanego partnera handlowego Buderus mogą liczyć na bezpłatne uruchomienie. Z tego też powodu należy przechowywać dowód zakupu urządzenia (faktura bądź paragon).

Co też bardzo istotne, osoby, które nie posiadają dowodu zakupu urządzenia w salonie autoryzowanego partnera Buderus (można to sprawdzić na stronie Buderus.pl w zakładce „Autoryzowani Partnerzy Handlowi”) nie będą mogli skorzystać z przedłużenia gwarancji na urządzenie po upłynięciu typowego okresu gwarancyjnego.

Korzystanie z usług firm będących autoryzowanymi partnerami handlowymi, bądź serwisowymi jest gwarancją poprawnie wykonywanych czynności instalacyjnych oraz serwisowych, co ma znaczący wpływ na żywotność urządzenia.

Serwis Buderus – korzyści z korzystania z usług autoryzowanych firm

Grudzień 28th, 2015   •   Dlaczego zamówić serwis, Serwis   •   Możliwość komentowania Serwis Buderus – korzyści z korzystania z usług autoryzowanych firm została wyłączona   

Mamy świadomość, że w Lublinie istnieje wiele firm serwisujących rozmaite urządzenia grzewcze. Być może jeśli posiadają Państwo kocioł marki Buderus, zastanawiają się Państwo czasem czy konieczne jest korzystanie z usług autoryzowanego serwisu Buderus? To prawda, że nie to konieczne, niemniej przeglądy czy naprawy dokonywane przez autoryzowany serwis Buderus mają szereg niewątpliwych zalet:

– Ponieważ autoryzowany serwis musi korzystać ze szkoleń organizowanych przez markę Buderus, wiedza oraz doświadczenie naszych fachowców są utrzymywane na wysokim poziomie. Praca autoryzowanych serwisów Buderus jest na bieżąco kontrolowana.

– Spory zapas oryginalnych części zamiennych. Marka Buderus nieustannie zachęca swoich serwisantów do gromadzenia zapasu części zamiennych oferując korzystne rabaty przy zakupie większej ilości części na tzw. „Zatowarowanie”. Dzięki temu właściciele kotłów Buderus mogą liczyć na szybkie naprawy ewentualnych usterek.

– Naprawienia gwarancyjne oraz uruchomienia kotłów kondensacyjnych, pomp ciepła, automatyki itp. są kontrolowane każdorazowo przez inżynierów Buderus. Po wykonanej naprawie gwarancyjnej czy uruchomieniu, jako autoryzowany serwis musimy za pomocą sporządzonych dokumentów tj. protokół serwisowy, wydruk z analizatora spalin, itp. wykazać wykonanie usługi zgodnie z wymogami producenta.

– Części Buderus wymieniane przez autoryzowany serwis objęte są 2 letnią gwarancją.

Już od wielu lat dbamy o urządzenia marki Buderus w lubelskim. Masz problem ze swoim kotłem Buderus? Zachęcamy do kontaktu: 607-429-539.

Nowa domena – nowa szata graficzna

Grudzień 2nd, 2015   •   Aktualności   •   Możliwość komentowania Nowa domena – nowa szata graficzna została wyłączona   

Miło nam poinformować, że nasz serwis internetowy został gruntownie przebudowany. Aby ułatwić Państwu korzystanie z naszej strony www poczyniliśmy szereg istotnych zmian:

1. Dokonaliśmy zmiany szaty graficznej, tak by treści na stronie były bardziej czytelne.

2. Nowa strona www została wykonana w technologi RWD, tak by dostosowywała się do rozmaitych urządzeń mobilnych.

3. Zmieniliśmy domenę. Obecnie wpisując nasz stary adres buderus-in-serwis.pl zostaną Państwo przekierowani na do strony in-serwis.pl . Jednocześnie zmianie uległ także nasz mail kontaktowy. Aktualny to biuro@in-serwis.pl.

Życzymy miłego korzystania ze strony in-serwis.pl