Od 01 czerwca 2012 roku zostały wprowadzone w życie zmiany związane ze strukturą systemu serwisowego Buderus w Polsce. Kto na tym skorzysta? Oczywiście, że przede wszystkim użytkownicy urządzeń tej marki.
Jak wspomniano na stronie buderus.pl celem wprowadzonych zmian jest podwyższenie jakości usług serwisowych. W przypadku urządzeń grzewczych, czas reakcji w przypadku awarii ma dla użytkowników ogromne znaczenie. Struktura serwisu będzie się opierała na 17 Regionalnych Centrach Serwisowych Junkers i Buderus rozlokowanych w newralgicznych punktach w całym kraju. W Lublinie taki punkt znajduje się przy ul. Jana Sawy 5 p. 11.
Bardzo istotne zmiany wprowadzono także w warunkach gwarancji urządzeń grzewczych. Gwarantem będzie od tej pory sama firma Buderus Technika Grzewcza, a nie jak to było do tej pory – autoryzowany partner handlowy, sprzedający i instalujący urządzenie. Kotły gazowe o mocy do 100kW, pompy ciepła oraz systemy solarne przy spełnieniu określonych warunków będą objęte 5 letnią gwarancją.