Być może zastanawiasz się, dlaczego nas, jako serwis Buderus, a nie salon handlowy interesuje ta kwestia? Otóż jak można przeczytać na stronie Buderus.pl, tylko osoby, które zakupiły urządzenie grzewcze Buderus u autoryzowanego partnera handlowego Buderus mogą liczyć na bezpłatne uruchomienie. Z tego też powodu należy przechowywać dowód zakupu urządzenia (faktura bądź paragon).
Co też bardzo istotne, osoby, które nie posiadają dowodu zakupu urządzenia w salonie autoryzowanego partnera Buderus (można to sprawdzić na stronie Buderus.pl w zakładce „Autoryzowani Partnerzy Handlowi”) nie będą mogli skorzystać z przedłużenia gwarancji na urządzenie po upłynięciu typowego okresu gwarancyjnego.
Korzystanie z usług firm będących autoryzowanymi partnerami handlowymi, bądź serwisowymi jest gwarancją poprawnie wykonywanych czynności instalacyjnych oraz serwisowych, co ma znaczący wpływ na żywotność urządzenia.