Ze względu na rosnące zagrożenie zakażenia wirusem Covid 19 ograniczamy nasze kontakty z klientami do niezbędnego minimum. Oznacza to, że wykonujemy tylko zadania wymagające niezwłocznego działania.
Jeżeli na wyświetlaczu twojego kotła pojawił się komunikat „Kocioł wymaga konserwacji”, nie traktujemy tego jako pilnej konieczności interwencji. Urządzenie jest nadal sprawne, odsunięcie konserwacji w terminie nie dłuższym niż dwa lub trzy miesiące nie wpływa na większe zużycia kotła.
Z drugiej strony jeśli posiadany przez Ciebie kocioł Buderus sygnalizuje usterkę kodem literowo cyfrowym, np. 6A, 3P, 6L, sugerujemy, przed kontaktem z serwisem przeprowadzić reset kotła. Kotły firmy Buderus posiadają bardzo czułe czujniki. W wielu wypadkach, np. porywistych wiatrów lub chwilowych zaburzeń w dostawie gazu wystarczy uruchomić ponownie kocioł za pomocą przycisku reset, takie rozwiązanie bardzo często rozwiązuje problem. W większości kotłów marki Buderus reset dokonuje się poprzez wciśnięcie oznaczonego przycisku lub kombinacji przycisków oznaczonej na panelu sterującym kotła jako reset. Jeżeli nie wiesz jak wykonać tą czynność, bardzo prosto zostało to wyjaśnione w instrukcji obsługi, która została dołączona do kotła. Jeżeli nie posiadasz takiej instrukcji znajdziesz ją w wyszukiwarce technicznej na stronie internetowej Buderus.com .
——————————————————————————
Uwaga! Prosimy nie uruchamiać ponownie kotła przyciskiem włącz/wyłącz lub wyciągając wtyczkę z gniazdka ponieważ jest to bardzo niebezpieczne dla kotła!
——————————————————————————
Uprzejmie informujemy, że w obecnej sytuacji związanej z pandemią chętnie udzielamy technicznego wsparcia także telefonicznie, ale prosimy pamiętać, że nasi serwisanci pracują w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. W pozostałych godzinach kontakt może być utrudniony. Z drugiej strony oczywiście w poważnych sytuacjach awaryjnych, zrobimy co tylko będzie w naszej mocy, by Państwu pomóc.